Ljuvliga morgon :S

Ååhh stressiga mornar är väl bland det värsta som finns...iaf i mitt liv.. ;P Morgonen började ju bra, jag kom upp av mig själv..barnen kom upp av sig själva o alla gjorde det vi skulle göra och kom iväg till skola o jobb....en tredjedels vägs till jobbet så ringer August till mig o undrar om han hade stängt av sin tv o tv-spel...öhhh det vet inte jag, kommer du inte ihåg?? frågade jag...nä eller jo jag tror det..eller jag vet inte svarade han...men cykla hem o kolla då sa jag till honom..men NEJ det orkade han inte...är det nåt jag börjat fnula på så kan jag verkligen inte släppa det...o apparater som inte är avstängda tycker jag inte om...jag gick några meter till men sen kände jag att nä jag kommer fasen inte kunna sluta tänka på detta om jag inte går hem o kollar..sagt o gjort..jag vände o traskade hem...och givetvis så var tv o spel avstängda...tog en runda o kollade om ALLT var avstängt när jag ändå höll på.....traskar iväg mot jobbet igen..och passerar ungarnas skola där August står o väntar in mig...jag stannar o pratar med honom då han plötsligt utbrister "Skit jag har ju glömt min läxa hemma, jag måste cykla hem o hämta den!!" och vips så var han borta...... kunde han inte kommit på det liiite tidigare då.. :/ och behöver jag nämna att jag kände mig lite svettig när jag kom till jobbet efter denna språngmarsch?? haha

Har hämtat ut Amandas converse idag..så nu är hon lycklig...o själv fick jag ett paket med lite kropps o skönhetsgrejjer med posten idag...love it :) August...han fick en duschtvål för MÄN så är han oxå nöjd :P haha








Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh vad mysigt det lät att få skönhetspaket!

Nåt särskilt roligt??



puss

2010-09-07 @ 22:39:40
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0