Iväg o rösta med er!!

Har haft en hujedamigskön helg...och har inte tagit en enda godisbit/fikabröd *stolt över mig själv*...gjorde en supergod fruktsallad igår..o ja utan vare sig glass eller grädde till.. MEN spritsade liiite chokladsås över...MUMS va gott det var!! :D

Har en gräslig huvudvärk idag...har försökt ta mig ork flera gånger att ta mig utanför dörren men nä det verkar bli en inne-dag idag...men va lugna jag har förtidsröstat..skulle aldrig falla mig in att skippa en sån sak..soffliggare är tattare! ;)

Valet idag känns riktigt spännande tycker jag och det är med ett litet pirr i magen som kvällen kommer att spenderas i soffan framför tv´n.. :P jag hoppas o tror att den politiska grytan kommer att röras om ordentligt.. :D

Men det är några timmar kvar o till dess ska här vilas huvud...

Hejhej så länge!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej, hej! Jag tanker minsann folja valvakan harifran ocksa. Valvaka pa SVTPlay funkar bra. Jag har postrostat och haller med dig - det ar viktigt att rosta, Hoppas du mar battre.



Kram, kram,



2010-09-19 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0