Ingen bra start på dagen..

Igår kväll gjorde jag fotmask för jag tyckte att mina trötta fötter var värda det..idag om nåt så är mina fötter värda en skön behandling så lär köra en repris tror jag...har gått till jobbet, upp på stan, tillbaka till jobbet o sen hem i för trånga o små skor....har gräsligt ont i dem nu... :/

Hade en riktig jäkla helvetesmorgon i morse...August vägrade ALLTING, jag menar verkligen ALLTING..han skulle inte kliva upp, inte klä på sig, inte äta frukost, inte borsta tänder, inte det o inte det...det slutade med att jag brast ut i gråt och det händer inte alltför ofta kan jag lova men i morse trodde jag på allvar att vi inte skulle komma hemifrån på honom o att jag skulle få hamna på Säter eller nåt...August skämdes när jag blev ledsen men blev då ännu mer nonchalant, klädde på sig, slog igen dörren o gick till skolan medans Amanda kikade fram bakom dörren för att se på sin mamma som hade sminket rinnandes nedför kinderna...och innan August gick så kan jag säga att hon gav honom en rejäl utskällning som gjort deras mamma sååå ledsen...haha..sötfian...när jag sen promenerade förbi skolan på väg till jobbet så stod han där o jag fick en kram <3

Var med August till tandis idag..dem fixade modeller till hans kommande tandställning...stackarn, vad jag tyckte synd om honom när dem tryckte in gegga i munnen hans...vilka kvälningar han fick.. :(  men till hans lycka så kunde man välja färg på tandställningen (själva gommen) o hans favvofärg fanns..GRÖN :) Så om tre veckor ska vi tillbaka o hämta den.

Nu börjar det bli dax att skölja ur blekmedlet från Amandas hår...

TTYL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0