Hej hopp förvirrande dag

Dagen har varit minst sagt förvirrande....tappade saker i toaletten i morse så fick starta dagen med att fiska upp grejer därifrån..mmmm jamjam...sen tyckte barnen att jag var urjobbig som frågade o sa samma saker om o om igen...vilket jag naturligtvis inte märkte trött som jag var...förberedde August på att hämta honom tidigare på skolan för besök hos tandis, kommer till jobbet o ser i almanackan att det är NÄSTA onsdag som han ska dit.. :/ dagen fortsatte med plumpar o klumpigheter lite här o där...hej o hå... :D men nu ligger jag i soffan med katt o dotter o myser....den yngsta i familjen har somnat ifrån oss redan...och snart är det även vår tur att ta oss till sängs...

Hej o gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, förvirrad? Är det därför du skrivit samma inlägg 2 ggr? ;P moahahaha

2010-09-22 @ 21:03:07
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0