God morgon ..eller bara "morgon" om man hellre vill ;)

Torsdag morgon...hade känts bättre om det hade varit lördagmorgon..fast då hade jag förmodligen sovit vid det här laget....är huuur trött som helst...det är huuur mörkt som helst..men framför allt, det är huuur KALLT som helst!!! Var minusgrader när jag klev upp...ja ute alltså, inne har jag 24 grader :P men detta med minusgrader betyder alltså att jag måste skrapa bilrutorna...och det ogillas skarpt! Inte ofta jag tar bilen numera, har ju gått o blitt så duktig så jag promenerar överallt dit jag ska :D men idag blir det ett besök till Fina Lina efter jobbet och dit tänker jag INTE gå ;P

Nu sk jag bre mackor o göra o´boy på spisen till August matsäck....är väldigt viktigt det där med o´boy på spisen, jag gillar ju microugnar jag men "mooormoooor gör på spisen o det är myyycket gooodaaare!!" anser August...aå på spisen får det bli idag till hans lilla termos :)

Nu måste jag rusa...Hoppas ni får en bra dag denna torsdagen den 30:e september :)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lina

haha vafan då! jag som kände mej speciell..



ja, jag vill också bli "frisk" snart. eller, är frisk, förutom förkylningen. men tror heidi har sparkat till gallblåsan. för ont i magen, det har jag :(

2010-09-30 @ 08:36:38
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0