Dubbelmoraliska Sverige

Okej jag var på väg till säng men fastnade här en liten stund till..

Måste bara säga att vi verkar leva i ett dubbelmoraliskt land (för tillfället?)..Det ska röstas o va så jäkla demokratiskt, men när ett parti röstas framgångsrikt (??) fram så blir det ett rena rama helvete i landet-lagom-Sverige..då ska det manifesteras o det skapas kampanjer etc... men alltså...jag tycker nog det är lite flabbigt att man "gillar olika", men att ingen får gilla SD..hur kan man demonstrera emot något som Sveriges BEFOLKNING röstat fram??? Partiets åsikter o värderingar må vara konstiga i folks ögon men det är ju ändå Sveriges BEFOLKNING som röstat på dem..är detta vad ni kallar demokrati o yttrandefrihet??

Äsch jag tycker det är så fruktansvärt töntigt så NU ska jag gå o sova! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0