Bitterfittan i mig ;P

Ibland går det upp o ner o ibland ner o upp men oftast går det ner o ner...haha nä så illa är det väl ändå inte...men efter att vår kanin (som vi skaffade för ett par veckor sen) inte börjat må så himlans bra på sistonde så kan man ju inte låta bli att slås av tanken "nä men det var väl inget oväntat.." känns ju bara som det är en jävla massa sattyg i mitt liv..kan man för en gångs skull känna någon som helst glädje för att det går VÄL i min väg????
Jaaaa äntligen fick hon fast tjuven i Pip-Larssons ;P hahahahaha så kul har jag ikväll..men snart blir det speedway :D

Nu ska jag ta fram dumlekakorna som grannen hängde på mitt dörrhandtag i eftermiddags...vilka fantastiska grannar jag är omsluten av...August kom dessutom hem med en påse färska lingon som han fått av en annan granne idag...vågen för våra grannar!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0