Vill ha lördagskväll oftare :)

Har haft en soft dag idag...skulle ta sovmorgon...men barnen vaknade tidigt o jag lyckades messa bort hela sovmorgonen :P haha Vi tog oss ner på stan....skulle uträtta ett par ärenden...och passade på att gå en födelsedagspresent/julklappsrunda med barnen...nu vet jag vad Amanda önskar sig i födelsedagpresent (det var inte speciellt billigt kan jag ju säga) o August önskar sig i julklapp (var inte lika dyrt :) )

Har gått massor idag...ja alltså, mycket för att vara jag....kommit upp i över 10 000 steg idag...lite skillnad mot förra lördagen då jag kom upp i lite över 3000 steg...moahahahaha

Promenerade med August o hans kompis till skateparken o kollade en stund....när jag stod där o tittade så slogs jag av tanken att jag var enda vuxen där....det var ca 10 ungar där...ingen var nog över 10 år..(tror August var äldst faktiskt)....kändes lite sisådär att ingen vuxen var med...visst, jag brukar ju oxå släppa iväg August dit själv, men tänk va lätt en olycka skulle kunna vara framme på ett sånt ställe där dem hoppar o trixar för fullt med sina skateboardar o sparkcyklar...

Här fnittras det för fullt inne på Amandas rum..hon har en nyfunnen vän på övernattning o ligger o kikar på något roligt romantiskt dravel på film...August o jag ligger i soffan o äter chips/dip o kollar hockey....snart är det speedway....måste erkänna att jag har mer intressen ihop med August än vad jag har med Amanda....August gillar motorsport o hochey o sånt.. ja sport i allmänhet liksom..o det gillar jag oxå faktiskt, lägger mig gärna i soffan o kikar tillsammans med honom.. :) Amanda...hon gillar bara killar, kläder o smink hon..o det gör väl inte jag.... :P moahahahaha


Nu ska jag fortsätta vräka i mig lite chips... :P

Hejhej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0