Vad hände????

Har inte haft sån här mensvärk på många år...har inte fått en blund i natt, magen har krampat o jag har legat o pustat o frustat med värktabletter o värmedyna...jag vill inte ha tillbaka dessa problem som jag hade förr då jag fick äta mediciner för detta och en gång i månaden inte kunna leva/jobba som vanligt för att till sist proppa i mig hormoner för att ta bort mensen helt o hållet under flera år...jag hoppas det bara är tillfälligt....hoppas hoppas...

Ska försöka sova lite nu o ta igen den borttappade sömnen...men helst av allt skulle jag vilja dra ut de ömma svullna äggstockarna o kasta dem på soptippen... (överflödig information kanske..)


Kommentarer
Postat av: Lina

Är du hemma och är sjukis va

dumma äggstockar-take it easy with Marie!

2010-10-11 @ 11:57:36
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0