Ooops I did it again..

Kvällens fundering...ska man hålla masken o säga att det var meningen eller ska man erkänna att det är en misslyckad slingning??

hahahahahahahahahaha

Mitt hår har fått stått ut med många färger genom åren..men jag har väl aldrig trott att håret skulle få stå ut med alla olika färger på EN O SAMMA GÅNG :S

Det krävs en rockers för att stå upp för denna färg..och jag är ju ingen sådan..lugn, fin o mesig som jag är :D

Så vad göra härnäst??? Får väl köpa ny färg ( ja Angel, ska bannemig ta Moods nästa gång...gjorde ju inte det nu :( haha ) o bunkra upp med massa silverschampo..silverschampo is the shit...har provat mångamånga sorter men inte fastnat för någon speciell...är det någon som vet någon bra o kan tipsa mig?? Nä just ja, ni gör inte samma tabbar som mig o misslyckas med era färgningar...eller just ja det var ju meningen att det skulle bli så här färgat..eller eller... :P

En nyfärgad men dock ofixad kalufs...o nu tänker ni "Men det syns ju ingen skillnad på håret??!?!?!?!" joooo det gör det faktiskt men mobilkameran gör inte färgerna rättvisa....hahaha äh strunt samma..vad är väl lite hår liksom..ba färga över :P





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Om det ar gulrott sa funkar silverschampo bra. Jag har anvant Aveda och Schwarzkopf men det kanske inte finns i Svedala. Jag blev namligen kycklinggul i haret haromaret. Det var en frissa som stallde till det. Hon tyckte det var jattesnyggt, men a andra sidan sa borde jag val ha kollat hur hon sjalv sag ut i haret innan jag lat mig overtalas att gora slingor... Hon var naturligt mork och hade blekt hela sitt har hmm, ja gult ar val en bra beskrivning. Nu ar jag mork och da slipper man det bekymret. Hej svejs.

2010-10-27 @ 00:08:40
Postat av: Marie

Sv; Ahhh ja man bör titta efter hur frissan själv ser ut i håret innan man sätter sig i stolen, det har jag också fått erfara...

Min färg är inte gul..mer åt orange/röd/guld-hållet...men i MASSA olika nyanser...ser väl inte helt galet ut har jag förstått nu men det är ju inte ljust så som jag vill ha det...ska ha i slingor med lila nyans nästa gång som tar bort det gulröda samt använda silverschampo som sagt...Schwarzkopf har jag oxå provat, fungerar jättebra..Aveda har jag däremot inte testat, ska kika runt o se om den finns här...tack för tipsen :)

Ha det så bra over there...antar att ni har det betydligt varmare än oss...brrrr säger jag bara.

Kram!

2010-10-27 @ 06:54:52
Postat av: Lina

jättefin i håret :D skulle säga det idag, men hade fullt upp med gubben som skrek mej i örat o inte gav mej en syl i vädret..

2010-10-27 @ 21:55:30
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0