Torsdag

Mina dagar ser likadana ut men jag kan knappast säga att mitt humör gör det...igår morse var jag på tipptopp...denna morgon är det en aning sämre...jag måste verkligen bita mig i läppen o anstränga mig för att inte få nåt sorts raseriutbrott....jag vaknar aldrig på dåligt humör på mornarna men man kan lätt orsaka ett sånt hos mig.. :/ tur det går snabbt över... ;)

Idag var det torsdag igen då...vilket betyder att i morgon blir det helg igen....IGEN ja...fan va veckorna går FORT!!!! Denna helg blir lika lugn som förra...inga större planer....får se va vi hittar på......jag längtar till höstlovet då vi ska tillbringa dagarna i Sthlm med gocart svåger/kusin, massage för mig själv o nåt mer som vi inte riktigt har
bestämt ännu....kanske Skansen? Var såå länge sen vi var till Skansen...hade ju tradition att åka dit minst en gång om året när barnen var mindre...men de sista 4-5 åren har jag vi inte satt våra fötter där av nån okänd anledning...är ju så rogivande att gå omkring där o strosa :)

Nu blir det jobb...ska försöka va snäll mot mina kollegor idag :P haha

Pöss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0