Sorg i huset

Åhhh min lilla söta bebis Kalle Kanin har somnat in idag...Amanda ringde mig på jobbet idag o sa att han dött i sin bur...inte helt oväntat då han dragits med en lunginflammation ett tag o vi varit till veterinär o fått pencilin som inte hjälpt....lille plutten....i morgon blir det begravning...

Även badhus blir det i morgon....August får hit en kompis o jag har lovat dem bad...själv kommer jag inte bada..kommer ha kläder på mig så ni som nu tänkte"aah då ska jag till badhuset o spana in" kan tänka om..hahahaha

Är trött idag...väldigt trött...ska skjutsa Amanda o hennes kompis på disco om nån timme o sen blir det till att sitta uppe o vänta...August o jag har varit på stan o kollat in marknaden o även inhandlat en stor mängd godis så det är ju inte så jättesynd om mig direkt :P

August har sparat ihop till en speciell lego-tankbil som han köpte idag så han är sysselsatt en stund just nu...lugnt o skönt :) Amanda med kompis håller på att fixa sig inför discot...hög musik, mycket hårsprayslukt o massa smink överallt..blir man avis dårå eller??? Vill ju oxå ut o förlusta mig :P men shit vilka minnen dessa tjejer väcker hos mig...man blir lite nostalgisk..haha själv håller jag på att plocka o grejjsa o ska städa ur kaninburen...August o jag har bestämt att vi ska stoppa i en annan liten plutt i den så småningom...men först ska vi sörja färdigt lille Kalle..känns sorgligt att han är borta faktiskt...han var liksom min o August lille kelgris...han hade ju äntligen börjat komma skuttandes när man ropade från ett annat rum o August hade börjat vänja honom med sele o koppel...väldigt trist detta måste jag säga :(




Kommentarer
Postat av: Susanne

Må Kalle "rest in peace", om ni vill så kan ni ta med honom till min djurkyrkogård och begrava honom här (fast det är nog för lång tid innan ni kommer hit) huha!, det blir kanske bäst om han blir begravd i "eran" skog! Kram Susanne

2010-10-29 @ 19:47:57
Postat av: Madeleine

Nae, vad trakigt. Vila i frid, Kalle Kanin.

2010-10-29 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0