Söndag...iiiigeeeen??????

Sicken skön helg det har varit...soooom vaaaaaaaaanliiigt :D och det som oxå är "som vanligt" är ju att den gått aaaalldeles för snabbt.... :(

August o jag har varit ute o gått idag...jag försökte få honom på cykeln så vi kunde vara ute i flera timmar i detta fina väder utan att han skulle gnälla över det ena med det andra..men, envis som han är så tog han pråmt sparkcykeln...men vi var ute en timme iaf :)



Men jag upptäckte att jag hade missat min stegräknare som låg kvar hemma...August tyckte att jag kunde räkna stegen....jahopp så om jag tappar bort mig ska vi vända o gå hem o börja om från början då?? frågade jag...nää det verkade jobbigt :P

Igår bytte August o jag till vinterdäck på bilen...såååååååååååå skönt att få det gjort...fast det blir till att byta igen när jag får nya däcken....men det kommer jag lura på brorsan att göra då :P höhö

Amanda har varit med kompisar hela helgen...hon är som utekatterna...kommer hem när det vankas mat sen sticker hon fort ut igen :P fast igår lurade hon ner mig på stan en sväng för att köpa lite kläder till sig...




Sååå jäkla kul nu med henne för nu verkligen älskar hon att gå i klädaffärer..o vem gör inte det liksom??? Ja August dårå förstås...stackarn gnällde värre än kärringar som spelar bridge ;P men med mutor kommer man långt...hittade honom lite senare inne i tobaksaffären bland godiset.... ;) det bästa är att Amandas kläder inhandlas numera på vuxenavdelningen och där trivs ju jag :P det sämsta är dock att det börjar bli dyrt....  :S

Ska göra lite middagskäk nu o sen slänga mig i duschen innan kvällstv´n tar tag i mig...

Jag säger som Bert..tack o hej snygga tjej :D









Kommentarer
Postat av: Lina

Va vacker din dottra är!

2010-10-17 @ 19:34:29
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0