Söndag i mitt hjärta

Haaallleeeluja, Prisa Gud!!!! Just fan jag tror ju inte ens på honom :P men jag får gå o sova nu om jag vill...Amanda ska sova kvar på festen så jag behöver inte sitta uppe o vänta på att hämta hem henne...o ändå så sitter jag istället här framför när jag egentligen kan gå o lägga mig i min nybäddade säng...som för övrigt August just nu håller på att värma upp..hahaha

Ja ja ska bara låta naglarna torka färdigt o sen ska jag hoppa i säng...

Kvällens fundering...var det verkligen något riktigt bombhot i Göteborg?? fick just höra "bombvarningen är över o de misstänkta är släppta.." hmmmm lite konstigt har allt varit över huvud taget tycker jag...

Fan nu slog jag i pekfingernageln så nagellacket blev miffo...måste korrigera till det nu...God Natt o sov så gott sen!!! <3


Kommentarer
Postat av: Kenneth

INVANDRING/Syrien: Nationella insatsstyrkan har gripit fyra muslimer misstänkta för inblandning i det påstådda terrorhotet mot centrala Göteborg. Alla är från islamiststaten Syrien. Läs mera om den pågende islamiserigen av Sverige och svenskfientligheten.



politisktinkorrekt punkt info

friatider punkt se

nationell punkt nu

frianyheter punkt nu

realisten punkt se

info14 punkt com

2010-11-01 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0