Schhhhhmmmaaackkk in your face

Wiiii va trött jag var i morse när klockan ringde...var totalt förlamad o orkade inte ens lyfta armen för att stänga av larmet.....tur man har en bra låt på mobilen man vaknar till varje morgon...*asg* skulle aldrig tala om vad det är ;P hahahaha (Nej Frida, inte Barbie Girl med Rammstein denna gång...rätt långt ifrån faktiskt..gahahahaha)

Kvällarna är lika trötta dem...fast ändå har jag lyckats vara så duktig de senaste kvällarna som tagit mig ut i höstrusket o powerwalkat :D igår fick jag sällis av Madde...OJ vad det var länge sen vi hade träffats märkte jag, hade myyycket att skvallra om :P

Idag är det onsdag igen då...veckan vänder o det är barnbidrag..en rätt bra dag mao :D Nu blir det till att fortsätta fixa till mitt skitiga barr haha o sen ta vrålåket till jobbet...har inte tid att promenera idag...just ja, jag jobbar rätt länge idag på jobbet...*får inte glömma, får inte glömma, får inte glömma* Jag har bett mina kollegor att påminna mig så jag inte glömmer bort det o traskar hem vid vanlig tid...hahaha *snurriga jag* :P

Ha en braaaaaaaaaaa dag nu!! <3





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0