Jag ler mot livet när livet ler mot mig..

Sitter här ensam med mitt vinglas...tänkte snabbt vid matlagningen "Va trevligt sen när Amanda blir äldre o kan ta ett glas rött med sin mamma"...som om hon ens kommer vara hemma med mig den dagen liksom :/ hahaha

Var till frissan i morse...sen satt jag hemma o kände mig snygg (haha) o var på värsta festarhumöret...ville sååå gärna komma ut ikväll...men som vanligt så har jag ingen barnvakt..snacka om att vara fånge i sitt eget hem..kom på en affärsidé till de arbetslösa i Avesta...Starta en NANNYJOUR!!! Det skulle vara såååå populärt ju!! :D Så här sitter jag nu med ett glas rött alldeles allena...jag som skrev igår att jag aldrig dricker ensam...haha men ja, det händer typ en gång om året..bakade egen pizza till middag så då vill man ju även ha nåt gott till att dricka :)


Bjussar på ett gäng foton från idag...har gjort slingor i håret men det syns inte så bra...och syns ännu mindre på fotona...ska göra om det om någon vecka...nu tänker jag banne mig gå mot ljusare tider ;)











Kommentarer
Postat av: Lina

Fining du!!!

2010-10-23 @ 23:00:49
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Frida

schnygging!

2010-10-24 @ 18:47:17
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0