Ljuvliga höstdag


Har känt mig som en duracell-kanin idag....kl 10 i morse (efter frukost, bäddning, diskning, plockning etc) så stod jag klar att ge mig ut på en promenix......hade sååån gräslig mensvärk när jag vaknade i morse men medans jag gick så kände jag absolut ingenting...när jag fick stanna för tåget som kom så krampade magen igen men så fort jag började gå igen så försvann det...var så jäkla skönt ute, kändes verkligen som att jag bara kunde gå o gå o gå o gå..hade hur mycket ork som helst...men efter nästan exakt en mils knatande så var jag hemma igen...

Fasen vilken härlig dag...dessa är jag inte bortskämd med...Oj vad glad min fd läkare skulle bli om han fått höra det här...han som sa till mig "Marie, stoppa in hög musik i öronen, sätt på dig gympaskorna och ta dig ut i friska luften på promenad/springrunda...det kommer göra dig gott!!" bara det att samma dag han sa det bröt min resa med körtelfebern ut...inte konstigt jag hade mått kymmigt den sista veckan innan denna dag..menmen det var då det...nu mår jag bra :) och nej, det handlar inte om att göra honom eller andra glada, det är MIG det handlar om nu. :)

Blev dessutom överbjuden på fika hos Viktoria..det var inte igår vi träffades över en fika kan jag säga...hade huuuur mycket som helst att prata om :P fick även nya konsoller till tv-spelet av henne...ibland har man lite tur här i livet :D

Magen min krampar som fan...ska fixa middag nu o sen blir det soffläge med varm vetekudde på maggen...i morgon väntas jobb igen...,tjofadderittan va helgerna går fort!!

Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0