Driving slow on sunday morning...NOT! :P

August sitter här o tror inte på mig när jag talar om hur mycket klockan är.."vaaa det känns som klockan är nio" säger han..och ja jag kan inte göra annat än att instämma...så är det när man går upp med tuppen på mornarna..då blir dagarna LÅÅÅNGA!!! :D Han väckte mig vid åtta i morse...Amanda med kompis sov fortfarande...August låg bredvid mig med datorn o hörlurar o kollade på Farsan..och det var av det jag vaknade..han hade sååå jäkla hög volym på så jag vaknade av det, trots att han hade lurar... :/ haha

Jag vaknade inatt av att jag verkligen asgarvade...jag drömde så jäkla kul så jag skrattade högt..frågade barnen om dem hade hört mig skratta men det hade dem inte som tur var...haha

Här har rensats o städats idag...skulle hämta en hylla i källaren..men för att komma in där så var jag tvungen att ställa ut alla saker o rensa...fint blev det men någon hylla hittade jag inte, den låg uppe i en garderob...däremot så hittade jag en exakt likadan gardinstång som jag tänkt gå o köpa till Amandas rum...hahaha snacka om att ha noll koll på vad som finns o vart jag hittar det :/ 

Nu ligger vi i soffan o kollade just reprisen på Bonde söker...så gräsligt pinsamt..."Va sjutton, har hon en gardin på sig????" frågade August om tant-bonden....lika gräslig klänning som det är gräsligt pinsamt...haha

Ska ta fram lite kvällsmacka nu...vi är konstant småsugna i denna familj :P haha Just ja, sa jag att jag tog en promenad INNAN kl NIO i morse? Det ni! :D haha

Kram <3




Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja, Bonde Söker... är helt sjukt töntigt och ändå måste man titta. Jag satt och garvade för mig själv när hon kom ut med den "vackra" sommarklänningen...menar gardinen...



Kram

2010-10-26 @ 10:37:49
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0