Äntligen fredag

Isch va trött jag är...har inte sovit länge alls..mått apa...trodde jag skulle svimma vid ett tillfälle... :( Men nu är det äntligen fredag..igår kväll smiddes det planer...August o jag ska bowla ikväll, förloraren bjussar på middag :D detta ska vi göra medans Amanda svänger sina lurviga på dansgolvet...isch nu har det börjat....dottern har blivit så stor så det är fredagkvällar med kompisar o disco som gäller...o jag får sitta o kämpa med att hålla mig vaken för att ge mig ut o hämta hem dem..lite jobbigt bara med tanke på att jag måste väcka lillebror för att släpa med honom då han vägrar vara hemma själv...det blir lite pysslande o trixande det där...men men...my lonely life...

I morgon bär det av till Hotell Trygarn..hade det inte varit för Kalle Kanin som är sjuk så hade vi åkt idag...men vi får skippa sovmorgonen i morgon o ge oss iväg då...August längtar!! Vi ska förfira hans födelsedag...men mina presenter får han vänta med till hans riktiga födelsedagsdag så klart! han kommer bli såååå glad...jag vet att alla mina presenter o alla morfars o mormors presenter finns på hans önskelista han skrivit ihop....av resten vet jag ju inte vad han får men tror nog han kommer bli lika glad för dem :D Finns det något härligare för ett mammahjärta  än att se sina barns önskningar bli uppfyllda?? :)

Nu ska gaddarna borstas o likaså håret....åååhh jag är såååå javasugen men kan inte dricka det för min mage som bara krånglar.... :(

Hejhej, hoppas ni får en bra FREEEDAAG!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0