Vart är ungdomen på väg??

Men asså alla ni slick my ass

Asså! do it your self. TÖNT

Asså ni kan dra van va ni gillar att bråka fittungar

Men xxx för i helvete själv.. jäkla wird fuckface

jävla kebab roll kom hit ska knulla up and down dig!

ööööhhh jävla tönt du är xxx jag ska säga till king kong att knulla dig upp o ner så kanske du lär dig en läxa!!!

Asså cpungen har blockat mig för det var jag som ägde henne så jag ser fan inte töntens kommentarer..fegiiis!!

Håller med er xxx och xxx du vi brinner inte i våra mammors fittor det e du som gör det!!

Haha vi spöar skiten ur dig töööönt!!!

Jaa om du kommer fram till oss kommer vi fan att dö av din stinkande andedräkt och hur ful du är

asså shit lillen lägger av bara för att vi äger ut henne!!!


Ja ni...listan kan göras lång....Fyra fullskrivna A4-blad har Amanda kommit hem med idag från skolan...kommentarer som fröknarna har kopierat från Amandas klasskompisars facebook...blir man mörkrädd eller...dem är liksom "bara" TOLV år...jag hoppas att alla föräldrar som har barn som har msn o facebook håller koll på vad som pågår där..var INTE naiva o tänk att "mina barn gör inget sånt"...jag brukar logga in på Amandas msn o kolla konversationshistoriken...o även hennes facebook o mobil brukar jag gå igenom..det har jag som förälder rätt till..jag har tagit kontakt med ett par barn/föräldrar då jag sett att dem inte vetat riktigt vart gränsen har gått o vad man bör skriva på nätet o mobil..även mina barn får sig en skvätt vett o etikett-predikan emellanåt....mobbning och grova elaka kommentarer är inte okej..vare sig man skriver, läser eller säger dem muntligt....det har gått så långt så polisen var till skolan idag o pratade om det...Amanda har varit med om att fått sms från hemlig avsändare..där denne person utgett sig för att vara en äldre kille i 30-års åldern som säger att hon är fin o vill träffa henne...hennes fröken ringde mig o sa att Amanda var ordentligt skärrad o bara grinade då detta pågått i några dar men hon inget vågat säga till mig...det visade sig till slut, efter några dagars detektiv-arbete och samarbete med skolan, att det var en tjej som är yngre än Amanda som "busat" med henne...kan vara svårt i små-åldern att veta vad konsekvenserna blir av det man gör...hon ville ju bara göra ett bus....även foton på tjejers bröst o sånt cirkulerar...detta är fan inte okej!!!

Usch nu blev det en fredagskväll i upprörd anda....ska ta en cider o dämpa mig med lite tror jag.

Hej!









Kommentarer
Postat av: Therese

Fy det är verkligen skrämmande. Emilia och Emil berättade att polisen varit i skolan och dom var lite skärrade över att Inger hade berättat att en tjej från en skola låg på sjukhus för att hon försökt begå självmord för att hon blivit retad för att hon var kort. Det är hemskt. Det finns kanske en anledning att det är åldersgräns på bl.a fb. Jag går också igenom Emilias sidor. Nån snusk hade försökt adda henne på msn :s Fy fan

2010-11-27 @ 10:38:12
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; Ja jag hörde oxå om den där flickan...barn kan vara såå himla grymma....ja förut var ju åldersgränsen 18 på fejjan men den sänkte dem till 13 år inte för så länge sen...men ingen som följer det ändå visserligen.... :/ o sen alla dessa äckliga jävla gubbar....fy fan!!!

2010-11-27 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0