Onsdagsuppdatering

Haft en kanoners dag...packade in katter, barn o kanin o åkte ner till Sthlm vid halvnio tiden i morse..stannade till hos mams o paps för lite lunch....fick mina favvosrevbensspjäll....aaah var min favoriträtt som liten :P (är ganska så populärt även idag hos mig kan jag säga :) ) Sen åkte mein svåger, jag o alla barn till Markoolios gocartbana i Älvsjö...aaah döm om August besvikelse när det visade sig vara stängt....jahopp...bara till att åka vidare till nästa bana....gaaaaaaaaaaaaah när det visade sig att August var 5 centimeter för kort...bara att åka vidare....då hade humör o tålamod börjat svikta rätt rejält kan jag säga....men nu hade vi turen på vår sida i alla fall...







Sen blev det begravning för Kalle Kanin :( Nicke fick gräva grop ;P



Martinpartin




Nu är vi mätta o belåtna efter middag (återigen) hos mams o paps men ska kura upp i soffan med mammas nybakta bullar...mmmm :P

God natt!! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Bullar...drägglar



Hälsa din familj!

2010-11-04 @ 13:24:17
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0