Musikens avkomma

Amanda frågade just om Kid Rock är Miley Cyrus pappa... :O  Jag vet att hon har en långhårig pappa i serien Hannah Montana men inte tror jag väl att det är han förklarade jag...haha rätta mig om jag har fel..förresten så tycker jag Kid Rock är lite så där fulsnygg :P

Här har två småkillar redan sprungit ut medans Amanda o jag ligger i soffan o kollar på reprisen av EMA på MTV...ska ta itu med morgondisken nu o sen stryka julgardiner till köket...

Hoppas ni har en lika skön söndag som jag har <3





Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror det är gamla country-fjanten Billy Ray Cirus som spelar hennes pappa?

Tror jag sett honom i reklamen(aldrig kollat programmet)

Kolla videon "Achy Breaky Heart"- det är väl hans största hit?!



Puss

//musiknörden

2010-11-14 @ 10:18:22
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Lina

det sätter sina spår, ja. jag grät o var arg när jag skrev det där. jag gjorde det för några dagar sen. sen kom jag på att jag skulle vara lite "dramatisk" o publicera det på fars dag :) "kan han, så kan jag" tänkte jag..



va tråkigt att dina barn har en sån pappa. kanske dumt att säga att jag "hoppas" att dom inte har han i sitt liv. men det är inte så himla lätt det heller. men jag mår iaf bättre utan min pappa i mitt liv. han har alltid varit ett svart moln. så¨, nu får det vara nog! jag vill ha rosa moln i mitt liv :)



oj, va osammanhängande jag skriver? äsch.



dina barn har iaf en jättebra mamma :) precis som jag :)

2010-11-14 @ 11:40:13
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: j'l

söt blogg! :-)

2010-11-14 @ 11:48:09
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det ar Billy Ray Cyrus som ar Mileys pappa. Daremot ryktas det att Bret Michaels, som jag blandade ihop med Kid Rock, kan bli Mileys styvpappa. Det ar enligt lopsedlarna Mileys mammas nya kille och orsaken till skilsmassan mellan Mileys foraldrar. Ah, vad komplicerat det blir... Ja, ja. Nu vet du.

2010-11-14 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0