Hejhejhejhejhejhej

Efter att haft några lugna nätter så har det tydligen blivit dags för de otäcka drömmars återkomst....känns som att drömmarna försöker bräcka varandra...o inte kändes det bättre när telefon började ringa i natt heller.... :/

Ska strax promenera iväg till skola o jobb....hur kallt som helst ute...sticker inte under stol med att det skulle vara skönt att krypa ner under täcket igen (tycker vi nog alla) men nej, här finns det moral sörru...bara att bita ihop o se gla ut :P haha Men jag hoppas dagen inte blir lika förvirrande som igår...ska försöka att komma ihåg vart jag ställer min matlåda så jag inte behöver sätta mina kollegor på att leta idag igen...hahaha

Nej mina vänner det här håller inte..MOooooooooot Sherwoodskogen!!!

Hejhej hemskt mycket hej!!







Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-11-17 @ 07:35:41
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0