Träningsvärk vare här... :P

Ont i baken, insidan av låren, benen, magen, axlarna är resultatet idag efter gårdagens ridtur...guud så skoj vi hade!! Var till Ingvallsbo med kollegorna och red islandshästar och grillade...superdupermysigt var det! :) Jag har ridit en hel del i mina unga år men nu var det mååånga år sen jag grenslade en kuse sist så var skapligt nervös... :P Islandshäst har jag faktiskt aldrig ridit så det var riktigt coolt att känna på tölten....detta gav blodad tand kände jag..hmm... :P

Idag vankas det jobb till sena timmen...bytt bort mitt tidiga pass så att jag kan sluta tidigt på fredag istället..det blir kanon det...karnevalshelg och barnen ska springa karnevalsloppet :)

Ha det gott!! Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0