Torsdag..lördag...söndag...??

Fy satan va skönt det var med sovmorgon i morse...vaknade vid halv sjutiden o kunde inte somna om...hörde att Amanda oxå låg i sin säng o var vaken....men efter en timme så hade både hon o jag somnat om igen o vaknade inte förräns klockan nästan var halv tio...shit va skönt det var... :)

Har ju varit sååånt trist väder ute..har mest städat o tvättat...o skällt på barn....sen var det bara att klä sig i täckjacka, mössa o långkallingar för att bege sig till Avestavallen och se när August fotbollslag förlorade mot Säter...men det var en riktigt spännande match..och det slutade med att August fick sätta pekfingret mot sin mun o ”Ssscchhhha” mot mig för han tyckte jag var pinsam som stod o skrek o hoppade o hade mig...haha ja men vaddå..man lär väl hejja o peppa dem små liven eller hur!!! :P

Nu ligger vi i soffan o kikar på Sveriges historia på tv.....snart blire säng...i morgon ska det rotas i det förbannade förrådet igen o se vad som ska ut på loppisen nästa helg..för jag är faktiskt ledig i morgon..tjohoo :)

Sov gott!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0