Men UNDERBARA dag då!!!!!!

Sitter på ballen insmord i stekolja :P höhö o har datorn o bok som sällis...åhhh så skönt det är....hoppas sommaren är här nu på riktigt...för nästa vecka har jag semester..o jag är sååå less på att ständigt frysa..nu vill jag ha VÄRME!!

Den här dagen tänker spenderas i lugnan ro...tänker inte göra många knop...är rätt trött...sover som en kratta om nätterna igen....varmt inne (ja då minsann är kylan som bortblåst..) o många tankar som cirkulerar i huvudet...inte bara dåliga tankar som tur är....men jobbigt att dem finns överhuvudtaget tycker jag när dem dyker upp på nätterna o förstör min skönhetssömn.. :/

Tror att jag ska ta mig iväg o köpa lite jordgubbar nu....MUMS! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0