Lite slapp efter arbetet :)

Så är ännu en måndag på jobbet avklarad....sitter kvar några minuter o bara pustar ut...tänker inte jäkta hem för en gångs skull... :)

Blev bjuden på lunch på Kingen idag...var massa supergod mat...o som vanligt så äter man ju så man nästan spricker när det vankas buffé....varför liksom?? :P

Helgen var såå lång tycker jag..visserligen var jag ju hemma med en krasslig August i fredags så kan bero på det att helgen kändes ovanligt lång...nu är även jag förkyld oxå...o Amanda...tre gnälliga varelser under ett o samma tak.. :P haha...var ju Valborg i fredags så vi tog oss iväg till brasa o hamburgergrillning en sväng..var väldigt gnälligt med barnen så åkte fort hem igen... :/

Lördagen tillbringades i bowlinghallen..o jäklar va ont i ischias jag har fortfarande...jäkla skinkträning det där är.. :/ haha o sen blev det hamburgergrillning... (igen :P) o även en liten fotbollsmatch..det var jag som målvakt o en utespelare mot ett gäng ungar...gahahaha vi vann med 10-1..om jag inte minns helt fel...haha ja ja lite skoj måste man ju få ha :P

Jag har fått undan sååå mycket hemma när det gäller flyttkartongerna..så himla skönt..nu ser det ju nästan städat ut..tjoohooo :P

Nä nu ska jag börja promenera hemåt med mina skavsårsfötter...fick jätteont i morse på vägen hit så ser inte alls fram emot att knalla hemåt..kanske därför jag sitter kvar här efter arbetstid... :P haha

Nä..ni får ha en himlans bra måndagskväll..själv ska jag försöka göra nånting åt mitt förråd :/  behöver verkligen komma iväg till en loppis så jag kan bli av med alla barnsaker..någon som har tips på vart man kan vända sig för att ex hyra bord eller så?

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0