Ingenting särskilt..men även det kan ju oxå vara nåt ibland...

Kände mig gammal ikväll....har suttit hela kvällen o väntat på att Amanda skulle komma hem från discot....ska ju liksom va JAG som är ute helgkvällar..inte mina barn... ;P usch hon börjar verkligen bli stor...kallar August o hans kompisar för "fjortisar"...öhhhh och vad tror hon att HON är??? undrar jag..... hahahaha.. Hon kom iaf hem med en stooor chokladkaka så jag trotsade mina borstade tänder o mumsade i mig lite.. :P

Har fått knäppa mess ikväll....har skrivit om denna tidigare här i bloggen...någon jag inte vet vem det är...men alltså...han är ju inte anonym...hans nummer finns ju på hitta så varför skickar man då otäcka mess till någon????

Nä nu ska jag sova lite....i morgon har jag fått äran att stå i kiosken...så bara se glad ut o kränga så många korv med bröd det bara går :P haha det är nackdelen det att man umgås med lagledaren..då åker man på sånt här... ;) hahaha 

Kram o godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0