För att jag ÄLSKAR sommaren!!!

Att man blir bränd efter att ha vistats ute i solen mellan klockan 10-20 en dag, det förstår ju vem som helst... :P men det jag INTE förstår är hur man kan bli bränd på RYGGEN när det är framsidan som solats...hmm :/ Röd på ryggen är vad jag är trots att ryggen var den delen som gömdes....resten, som var indränkt i olja, där syns knappt ett spår....hahahaha

I morgon vankas det jobb igen...vad jag tycker om det förtäljer icke historien.. ;P men jag HOPPAS verkligen att vädret håller i sig så jag kan sitta ute med min bok på lunchen i morgon o lapa sol....aaahh kan inte sluta läsa den ju...och sitta ute i solen o läsa är ju bland det mest avkopplande som finns...o koppla av, det behöver jag :D

Nu ska jag gå o krama kudden o lägga mig o just..LÄSA!!

Sov gott med er!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0