Flyttstök AB

hej hopp...här kommer ett flygande inlägg från arbetspassets slut...hinner ju inte skriva nåt på kvällarna så passar på här när jag ändå sitter fast vid en dator.. :) 

Igår skulle ju jag dårå rensa o stuva om i mitt förråd så det blev lite bättre än det kaos som blev i det när jag flyttade o bokstavligen kastade in sakerna i det nya förrådet....allt började sååå jättebra.....det hängdes upp o det staplades fint o det kastades MASSOR....men konstigt nog så ju mer saker det kom in i förrådet o det kom längre o längre närmare dörren så blev det samma kaos o stök som tidigare...gaaaaaaahh..vilket skämt!!! hur kunde det bli så här liksom???? När förrådet var återigen fullt o det inte gick att få in en pryl till så stod fyra flyttkartonger med grejjer + julgranen kvar som oxå skulle få plats där inne....fyyyy faaan!! jag fick iaf julsakerna rensade..det behövdes.. :) Men jag undrar hur mycket som kommer vara helt sen när det nalkas första advent... :/

Så nu är mitt förråd återigen "förrådet som Gud Glömde"...o som även jag vill glömma.... :/

Nä måste rusa nu..hem o slänga fram käk o sen på föräldramöte på skolan...pust pust ingen vila ingen ro...

Morsning o goodbye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0