Buuääää slut redan på ledigheten???

Men shit va fort dessa lediga dagar gick...kan vi spola tillbaka tiden en si så där fyra dagar o börja om igen tror ni? :P

Har nyss kommit hem från Ludvika..Amanda hade sin första fotbollsmatch ever....spännande var det..dem vann med 4-2...har jag förresten berättat att den tösen dessutom är bollrädd? ;/ haha Var spännande att se hur Ludvika såg ut..haha..hade aldrig varit där innan....så det var premiär.. :P har genom åren dejtat två killar därifrån (inte samtidigt dock :P) men blev aldrig ditbjuden så fick inte komma dit liksom.... haha...jaja..åkte vilse på vägen hem och när jag väl anlände hemma och sänkte musiken så hörde vi att bilhelvetet lät som en större raggarbil...fy fan....jag som precis ändå liksom ska lägga ut massa pengar på den med kamremsbyte etc har ingen lust att behöva grejsa mer med den för att ljuddämparen behagades gå sönder nu oxå... :(

Nu ska jag fixa popcorn o lägga mig i soffan o glo..är trött...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0