Bloggtorka etc etc

Tisdagmorgon o solen lyser genom fönstret...ahh vilken härlig dag....fick på sommardäcken på bilen igår kväll, var en himlans befrielse..haha..o sen såg jag att idag skulle det ramla in lite extra pengar på kontot...snacka om dubbel lycka ;)

Har riktig bloggtorka nu för tiden...finns nog en hel del jag skulle kunna skriva ur mig men tiden framför datorn har inte varit lika utbredd som tidigare...men det kommer det kommer ;) var sak har sin tid som det så fint heter :)

Ska göra mig klar för jobb nu o ta mig först till hemköp för inköp av lite gottigt så jag orkar med dagen...sockerkickar är det som håller mig vaken om dagarna liksom...skulle kunna sova dygnet runt känns det som... :(

Ha en härlig solig dag där ute vad ni än tänker ta er för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0