<3 <3 <3

Gick upp 10 i morse...aaahhh va skönt det var :P Tog frulle o bok med mig o satte mig ett par timmar på balkongen o stekte i den sköna solen....o nu regnar det... :/ Amanda har bortamatch i eftermiddag så vore ju trevligt om regnet hinner försvinna till dess...ska samåka med grannen o han har lovat stopp på Donken på hemvägen....mmmmm har suktat efter den skräpmaten hela helgen...hahaha...är ju inte så ofta man är där så när man väl tar sig dit så är det rätt gott... :P

Söndag idag men jag är ledig i morgon :P o sen jobbar jag bara fyra dagar sen en veckas semester....så jag känner mig rätt avslappnad faktiskt ;P hahaha

Ni har väl inte bommat att gratta era kära Mammor idag va?!?! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0