What a lovely morning!

Jag har sagt det förr o säger det igen...shiiit vilket härligt väder det är ute!!!!! :D men en aning för kallt dock :(

Sov som en klubbad säl i natt o skuttade upp i morse o serverade barnen frulle innan dem stack i väg till skolan..själv börjar jag inte jobba förrän kl 10 så sitter här o väntar in tiden..känns en aning ovant att börja så här sent..har inte gjort det på 1,5 år nu o skulle jag säga att jag tycker om det så skulle jag helt enkelt ljuga...o det är inte min grej liksom ;P

Väntar på att vårdcentralen ska ringa..har kontaktat dem av anledningen att kolla upp om Amanda är pälsallergiker....hmm vore ju jävla grannt om hon var det...vi har katter o hennes pappa har hundar...men hon har varit ständigt snorig i flera år nu o det känns läge att kolla upp det...så får se vad dem säger....

Nä nu ska jag föröka snygga till mig lite...inte lätt inte.... :/ har dessutom fan inga kläder att bära längre....borde lägga ut hela min garderob på Tradera o köpa mig en ny..i rätt storlek...bara acceptera att man blivit stoooor...för jag verkar ju uppenbarligen ha svårt att göra nåntïng åt det... *självironisk*

Nä dax att förflytta mig härifrån..

Hejhej!!!






Kommentarer
Postat av: Marlene

Det vore verkligen jobbigt om hon vore allergisk mot pälsdjur.

Ang. kartonger så ser jag till att få hem dom från A.



Ha en underbar dag!!



Kram

2010-03-15 @ 10:29:46
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha jag vet precis hur det är, skulle också behöva en helt ny garderbo, men man S K A ju gå ner i vikt....hoppas man klarar det bara. Kram på dig

2010-03-15 @ 13:37:24
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Lina

Hade vi inte haft saker i alla våra kartonger så jhade du fått av oss..



Lycka till med amandas prover



ses imorgon

2010-03-15 @ 23:09:44
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0