Vinnarskalle

Jag har ju som säkerligen ingen missat ;P semester den här veckan eftersom det är sportlov...men när jag talade om det här hemma så blev det ett fasligt liv..."Jag ska till mormor!!" ljöd Amanda..."ja jag ska på fritids för vi har pulktävling på tisdag, veckan viktigaste dag, maaammaaaa!!!!" grinade August...så ja här har man suttit själv idag...rätt skönt visserligen :P

I morse hade August o jag taktiksnack innan jag skjutsade honom till fritids o det väntande pulkaracet..tävlingsmänniskor som vi båda är.. :P haha Vid halv två-tiden åker jag till fritids för att hämta hem honom...o möter mig gör vinnaren av "Fritids pulkarace 2010" :D




Så ikväll blir det till att fira med lite isracing som vi missade förra veckan :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var inte dåligt. Ett bra taktiksnack med andra ord ;)

2010-03-02 @ 21:15:49
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0