Varje litet steg..

Har kommit igång lite smått med packningen ikväll...synd bara man inte har några kartonger att packa i...mohahaha...men tar lite sopsäckar o väskar nu o packar det som går....höll på att rafsa i klädkammaren bland alla jackor o hittade min minkpälsjacka jag fått av farmor en gång i tiden...var tvungen att prova den framför spegeln..o mjaa den var rätt snygg :P men vågar man använda sånt eller får man någon djuraktivsts loska på sig då månnetro? :S men vaddå...djuren är ju ändå redan döda... :P

Skämt åsido....var med Amanda till sjukan idag..och ja hon är uppenbarligen allergisk mot nåt...fick nässpray o ögondroppar utskrivet...o tog blodprover för att kolla VAD hon är allergisk mot...hon var såååå ledsen hos doktorn o tårarna sprutade på henne när hon tänkte på sin lilla kisse här hemma som hon ALDRIG kommer lämna iväg fick jag o alla andra på vårdcentralen höra mellan snyftningarna :(

Nu ska jag fortsätta medans energin flödar...

Bajbaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0