Solen skiiineeeeeeeeer :D

Igår hade jag verkligen bloggtorka...och dessutom så rullade dagen på i ett så hade inte så mycket tid till att sitta o larva framför datorn ;P

Idag däremot så har jag goooott om tid :)

Har varit uppe sen sju-tiden...vilket jäkla härligt väder det är ute!!! August är på fritids o jag har besökt...TRRRUMVIRVEEEL....gyyymeeettttttttt!! :D Tjoho det var nog det första o sista besöket före sommaren...haha skoja bara...eller eller.... ;P Nej då det var riktigt skönt att svettas ur sig lite :) Tyvärr så fick jag i mig en ruskigt onyttig lunch efteråt så det känns liiite som bortkastad tid så här i efterskott :( men men...det är bara resa sig o ta nya tag sen :)

Igår var jag med Therese o alla barn på stan o fikade..det bev härjigt värre..men trevligt ändå :) Där fick jag helt plötsligt för mig att jag ville lägga i lite svart i håret så köpte lite hårfärg o sen på kvällen hjälpte Therese mig att lägga i det..så nu är det svart blandat med min gamla hårfärg..blev rätt nöjd faktiskt. :)

I morgon är det fredag igen då...skönt säger väl ni som jobbat hela veckan...fy fan säger jag som varit ledig hela veckan...vart tog dessa lediga dagar vägen egentligen??? Dem har verkligen flugit iväg...har varit en jävligt skön vecka med inte ett enda "måste" :) Hade visserligen tänkt att göra lite mer nytta här hemma än vad som blivit av...men men...


Nä nu måste jag försöka väcka mitt ben som somnat...Hej hej så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt med gym.Tänkte att jag ska ta mig råd och skriva in mig på mts. Får se om ekonomin vill för jag vill då ialla fall hehe.

Bild på håret tack!!! Nyfiken. Kram

2010-03-04 @ 16:44:04
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0