Snabbare än blixten..

Vilken jäkla dag...över hälften av mina kollegor har varit sjuka idag så man har verkligen fått veta att man lever...men shit vad dagen gick fort....raketfart! :)

Ja det verkar som sagt ordna sig med min flytt...jag får nu flytta en helg tidigare än beräknat...mot lite betalning...o barnen åker till mormor o morfar helgen efter så jag kan flyga iväg med mina kära kollegor. Så håll er för fan friska nu!!!! :)

Jag fick provsvaren på Amandas allergitester idag och ja hon är allergisk....vi vet dock inte mot vad ännu så vi väntar fortfarande på besked...fy fan..jag har inte sagt något till henne ännu :/

I morgon är det onsdag redan....halleluja det är snart helg...o måndag....o Påsk...o flytt...o resa....o vår...o sen är den här...SOMMAREN!! :D o sen blir det vinter igen.. ;P haha okej riktigt så fort går väl ändå inte året =)

Nä nu blir det faktiskt sängen...20.20 visar klockan..jag ÄR trött!!!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0