Slut för idag tack för idag

Så var sporlovsveckan slut och i o med det så tog min lediga vecka slut....gick med räseeerfart :/ En Amanda utan hemlängtan fick jag åka o hämta hem idag o även August har kommit hem från papsen sin...så nu är det bara tillbaka till verkligheten igen..skola o jobb i morgon....nästan så man jublar hörrni ;P

Har även hunnit med ett pass på gymet idag...riktigt najs faktiskt..jag fick ett riktigt skrattanfall åt min kära gymkamrat...borde väl egentligen inte säga något eftersom det är lite som att kasta sten i glashus...meeen det var sååååå roligt.....vi såg nämligen en äääldreee farbror stå på knäna o svischa med en sån där"rullgrej" (se nedan strax) hur jäkla många gånger som helst..såg ju hur lätt ut som helst... ;P höhö...sen när det blev alldeles tomt i lokalen så sa vi "vi måste fan testa den dära..." så sagt o gjort....eller gjort o gjort :S haha...Therese fick äran att börja....SMAACK!!! så låg hon platt som en pannkaka på golvet på första försöket....fy fan jag skrattade så jag trodde jag skulle dö...såg så förbannat roligt ut!!! o jag som fortfarande hade ont i min magmuskler sen förra gympasset liksom.... :/



Jahopp sen var det min tur....och jag kan lova att mina ögon fick dödsblicken när grejjen började rulla iväg o jag kände att mina magmuskler gjorde så djävulusiskt ont fortfarande o jag kunde verkligen inte använda dem till att hålla emot så SMACK så låg jag oxå platt som ett jäkla frimärke där på golvet....FY FAAN HELT SJUKT ONT JAG HADE/HAR I MAGMUSKLERNA!!!!

Ja ja...fick oss iaf en mycket rolig o bra träningstimma :)

Nu sover knattarna o jag ska väl ta o borsta gaddarna o sen hoppa i säng...är tomt o ensamt men ändå inte...

God natt på er!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Aaaahahahahaha vilken syn. Ja det var ingen lätt övning. Jag fick veta av Magnus att vi hade gjort fel. Ååååå det var ju därför jag blev liggande så där :P

Jag har fått förklarat för mig hur man gör så vi får testa nästa gång, eller nästa gång vi är själva helst :)

2010-03-08 @ 22:37:03
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0