Sköna morgon

Har nyss skickat iväg barnen till skolan...själv sitter jag här hemma framför datorn o inväntar jobb..börjar inte förrän kl 8.30....

Har sovit för himlans dåligt inatt....Amanda är dunderdunderDUNDER förkyld o legat o ropat på mig halva natten...o när jag gick upp vid halv fyra tiden för att kolla till henne så låg hon o kollade på tv.. :/ tänkte "okej hon blir hemma idag!!" men nej nej henne får man inte från skolan så lätt...hon skulle gå o därmed basta...inte mycket man kan göra när hon bestämt sig..hon är rödhårig..behöver jag säga nåt mer? ;)

Nä nu ska jag spackla på mig det sista o sen åka o göra lite nytta..
.
Ha en satans bra tisdag gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0