Shoppinghelg

Igår hade jag namnsdag...det var bara en som hade lagt märke till det men som grattade mig ordentligt..med en väska.. :D jag ÄLSKAR den!!! :) Den ser lite mindre ut på fotot dock än vad den är i verkligheten..





Hittade även ett par dojjor som jag älskar lika mycket :P



Ja det blev mycket shoppat denna helg...

1 par jeans
1 par skor
1 väska
1 trosor
1 mascara
1 blus
1 t-shirt
2 par strumpbyxor
1 solglasögon (någon gång måste ju våren komma...)

Och för hela alltet betalade jag...trumvirvel...199 kronor..... :D mmm hur går det ihop??? ;P

Nu ska jag iväg o tatueras :)





Kommentarer
Postat av: Marlene

Tänk att jag missade din namnsdag igår, hoppas det var något mellannamn för då är jag väl förlåten? Hade ju knappt något att göra igår så jag borde haft lite tid att slänga ett öga på kalendern.



Hoppas ni har ett underbart sportlov så här långt!



Kramisar

2010-03-01 @ 21:13:28
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi pratade ju om att det var din namnsdag, sa jag grattis???? Om inte så grattis då i efterskott.

Kan ju meddela att jag är lite avvis. Kan du inte dela med dig liiiite hur man kan få så mycket för bara 199 kr :P Vad har du för knep :D

2010-03-02 @ 21:19:04
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0