Ooohhh neeej träningsvärk..

Härliga fredagsmorgon...jag o August har legat o myst på morgonen o ingen av oss ville kliva upp ur sängen...eller en av oss iaf..den andra har sån träningsvärk så kom ju fan inte upp ur sängen..o ni får själva gissa vem som är vem ;P haha Och till råga på allt så behagade en stooor nysning komma så jag rabblade ett antal svordomar över hur satans ont det gjorde i magen när jag nös... :/ haha

Strax blir det morgonpromenix med Madde..ska bli härligt att komma ut i det fina vädret...sen ska August köras till sin pappa dit han fick för sig att vilja åka för andra helgen i rad.... =) Amanda ska plockas hem på söndag så vad jag ska hitta denna barnfria helg återstår att se.. ;)

Ha en skön fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0