Mindre nöjd med tillvaron...

Är sååå glad att jag tog mig i kragen o kom ut på kvällspromenaden...hade det inte varit för att Madde hakade på mitt erbjudande så hade jag inte kommit ut..så Tack Madde!! ;)

Sitter nu framför familjen annorlunda och halvsover...hemmet ser ut som en misär...när ska jag orka städa liksom?? o när ska jag börja packa??? o när ska jag börja att samla på mig flyttkartonger??? fan ingenting känns särskilt organiserat.. :/ har varit på ett cp-humör ikväll o muckat gräl med någon som jag inte vill bråka med men som jag så lätt ändå gör det med... :(

Ska nu hoppa i säng o glömma mitt trista liv för några timmar...

Sov gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0