Märkt för livet

Så var man märkt igen då....nytatuerad...gjorde ont som faaan denna gång...tycker mindre o mindre om att tatuera mig..ändå så hittar jag fler o fler saker jag vill göra.....ryggen är dessvärre inte klar ännu så måste fortsätta på den o det gjorde sjuhelvetes ont så har verkligen ingen lust egentligen.... :/

Det roligaste idag var nog det som hände hos tatueraren....jag hade sagt till mina barn att jag hade jobbmöte ikväll för att slippa tjatet om att dem skulle följa med till tatueraren o dem accepterade det o allt var frid o fröjd....tills Amanda ringer när jag ligger på britsen o samtalet lyder så här...

Amanda: Mamma var är du någonstans???
Jag: På jobbet vet du ju..sluta o tjata nu jag kan inte prata....
(Jag hör August i bakgrunden säga att mamma är ju på möte...)
Amanda: Du är fan inte på nåt möte du är och tatuerar dig, fy fan för dig det är fult att ljuga!!
Jag: Näää varför tror du att jag är det??
Amanda: DAAAAA FAAACEBOOK!!!

hahaha jag mitt smarta arsel hade ju glömt att även hon har facebook o skrivit att jag skulle tatuera mig..man är inte smartast i stan en kväll efter man jobbat kvällspasset o är sjukt trött...:/ haha Men det kan jag ta! =) hahaha

Men nu blir det till att sova lite så man blir något kvickare till morgondagen istället :P

God natt!!


Kommentarer
Postat av: åse

hahahaha fan va jag skrattade nu=)

kan verkligen se Amandas frustration när hon läser på facebook och tar telen och ringer dig=)



hahahahahaha

2010-03-18 @ 19:28:34
URL: http://lovasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0