Lugna sköna helg..kom snart igen :)


I fredags så skulle våra hemliga vänner avslöjas på jobbet...när jag kom på morgon så stod en flaska bubbel o en godisask i mitt postfack..o jag hade rätt om vem som var min hemlige vän..tack Helena vem är väl så kreativ som du när det gäller presenter?? :D



Åkte direkt till Västerås efter jobbet o delade pizza med Marlene o kikade på Lets dance...och jag tycker faktiskt att Claudia skulle vunnit..så det så!! Tack Marlene för en trevlig kväll!! :) När klockan började bli så pass mycket så man inte orkade hålla ögonen öppna åkte jag vidare till min tänkta sovplats där det hade festats till under kvällen så det var bara ställa sig o plocka undan alla tomma öl o spritflarror, antar att annars hade även jag känt mig bakis dagen efter när jag vaknat o fått se alla äckliga slattar överallt...var ju tänkt att jag skulle agera taxi på natten så jag gick o la mig med kläderna på men vaknade till när dörren dunsade upp o in kom någon som försökte smyga diskret...ni som varit nyktra o hört FULLA människor smyga är ju ungefär som att lyssna på en elefant braka loss i ett glashus typ.. :/ haha Sötluf!!

Gårdagen var det tänkt att vi skulle gå på bio men vi var båda så satans trötta så vi åkte o köpte pizza o så satte vi på 2018 istället...o det slutade med att vi låg båda o snarkade..så nu har man iaf sett halva den filmen.. :/

Usch idag fick man ställa om klockan....inge kul alls....kommer det ju bli ännu jobbigare på mornarna....jag som redan har fullt sjå att få upp kidsen ur sängen på mornarna :(








Kommentarer
Postat av: frida

2018? va är det för film;)

2010-03-29 @ 08:14:11
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är uppföljaren till 2012..har du inte sett den? :P hahahahaha

2010-03-29 @ 18:07:40
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0