Ljuvliga dag!!

Aaaahhh vad härligt med fredag....hela veckan har jag gått o haft torsdag varenda dag så det ar måttligt skönt igår när det äntligen blev den "äkta" torsdagen...o idag är alltså sista arbetsdagen före en riktigt skön helg....men det blir en lång dag idag...eftersom min arbetsdag inte ens har startat än..jag jobbar kvällspasset...o sen ska jag till Västerås o va fyllechaufför till kvällen/natten....sånt är ju alltid kul..er som jag varit det åt vet vilket jävla humör jag får när jag vistas nykter bland en massa fulla människor...jag skulle kunna smälla er på käften ;P det är fan det värsta jag vet.. ;) HAHA Lina, jag vet att det finns värre saker här i världen såsom pedofiler o andra hemska människor..bara ett uttryck jue... ;) haha 

I morgon blir det bio..men är det någon som vet hur det blir med bion o sånt under Earth hour....jag tänker inte va med på den manifestationen, jag vill se bio!!!! ;P



 


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart du ska se bion, skit i miljön!! Nej jag skoja haha. Hoppas det inte krockar med bion. Ha en bra helg Kram

2010-03-27 @ 18:20:33
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0