Längtan efter nåt gott...som helgen exempelvis :)

Så börjar även denna dag närma sig sitt slut...onsdag härligt, det betyder att veckan nu har vänt o att det snart är helg...häärligt!! Barnen ska åka till sina pappa över helgen så jag får en lugn packa-helg..eller packaD-helg snarare kanske ;P höhö Får se vad helgen har att erbjuda...eller lördagen vet jag ju redan...jag ska nog gå på bio..vet dock inte än vad som ska ses....

Igår kväll somnade jag före kl 21..helt slut var jag...hade en hemsk dröm i natt...att jag skulle jobba över o när klockan var 17 satte jag armbågen i skrivbordet med hakan/kinden i handflatan o pustade lite...o somnade!!! När jag vaknade var klockan 22 o där låg jag över skrivbordet....snacka att jag fick panik...hahaha ska bli skönt med helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0