Härliga söndag hela dan

Aahh vilken myshelg jag haft denna helg...när jobbet började ta slut i fredags så kände jag mig en aning nedstämd eftersom det inte skulle bli så som jag ville att det skulle bli...men ack så glad jag blev senare på kvällen när jag fick höra att det blev ändrade planer inför lördagen... ;)

Idag har barnen o jag varit ute o gått i det så jävla härliga väder vi har...det är ju heeelt underbart o man blir sååå pigg o glad av det :) Jag har även hunnit packa lite men har nu inga kartonger kvar...ska man behöva gå o köpa flyttkartonger??? det tycker jag är en av de mest onödiga köp man kan göra här i livet men jag verkar inte ha något annat val.. :(

Ska hoppa in i duschen nu o sen ska vi ta soffmys med baconsnacks framför nåt skoj på tv´n..om det nu finns nåt att se....

Och i morgon vankas det jobb igen...förresten..har jag sagt att det vankas utlandsresa med jobbet i år igen? Det blir samma helg som förra året...lönehelgen i april...förra året var vi ju till Prag o jäklar vilken härlig helg det var!!! Det brukar va en hemlis vart vi ska åka så vi har inte fått veta något ännu...jag har dock ett liiitet dilemma...jag ska flytta den här helgen....faaan jag måste lösa det på något vis...har inte ens någon barnvakt...suck vad är väl en bal på slottet...... 











 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag kan nog låna ut lite flyttkartonger till dig, tror det ska finnas några i A:s förråd.

2010-03-14 @ 18:56:35
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Frida

Du MÅSTE ordna det med resan, jag VÄGRAR att bo själv och du och jag behöver ha lite skoj! Så det så! :)

2010-03-15 @ 06:40:59
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0