Händer inte mycket alls...

Så var vi en dag närmare helgen nu :D haha Har riktig bloggtorka känner jag..jobbar kvällspass några dagar så då är det inte mycket mer som händer än just jobb..o lite sova...Men ikväll ska jag faktiskt iväg o tatuera mig....dags för ryggen....o ser inte fram emot det...sist gjorde det så satans ont där så jag trodde jag skulle svimma... :/

På torsdag ska vi förresten göra pricktest på Amanda o kolla ev allergier...hennes reaktion igår när jag berättade det var "Mamma jag kommer dö om jag är allergisk mot katter, aldrig jag gör mig av med Lina!!!"

Lina är våran lurviga mysigaste katt som man kan göra i princip vad som helst med...även kallad kåtlina av vissa pga att hon är så förbannat kelig jämt :P Amanda har haft henne i fem år sen hon var en kattunge (Lina alltså ;) ) o klätt henne med dockkläder o kört henne i dockvagn etc o hon finner sig i allt...dem två har på riktigt ett speciellt band mellan sig...när Amanda är bortrest så sörjer Lina o när Amanda ropar en endaste gång hennes namn så kan hon vakna från djupaste sömn o rusar direkt till henne...o varje gång jag väcker Amanda på mornarna så kommer även Lina hoppandes upp i hennes säng för att putta på hennes huvud o försöker väcka henne...Ja det skulle bli ett helvete om Amanda visade sig vara allergisk o jag är riktigt orolig för det....Menmen nu ska vi inte ta ut något i förskott...kan ju vara allt damm som hon har i sitt stökiga rum för jämnan som hon är allergisk emot...STÖKFIA NR 1!!

KåtLina ;P




Nu ska jag hänga tvätt, fixa till mig o sen åka mot jobbet...Ha en sjuhelsikes bra dag!!
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0