God morgon härliga onsdag! :)

Jisses vad dagarna går fort...men det är fasen skandal att det känns som att man bara jobbar...hinner ju ingenting annat....fick iaf ett städryck igår kväll o fick undan det värsta...känns inte någon mening att städa grundligare nu när det börjar närma sig flytt....endast en månad kvar...o så svepte packångesten över mig igen... :( Jag måste verkligen leta kartonger....om det finns någon här i närheten som läser detta och har några till övers så tar jag mer än tacksamt emot dem! =)

Hade ännu en dag/kväll med mitt usla humör igår...började ny kur med pms-tabletterna igår så får se om det vänder snart..hoppas jag verkligen...känns ju inge vidare att jag avreagerar mig på en viss person hela tiden..men igår kväll var jag duktig o satte "lås" på min mobil :P haha

Nej nu ska jag skicka iväg barn till skolan o sen göra mig klar för ännu en arbetsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0